Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A véralvadás zavara

2013.06.09

 A véralvadás zavara

 

 
Nem betegség, hanem következmény
A véralvadás zavara nem tekinthető betegségnek, ez inkább egy olyan állapot, ami egyéb betegségek, vagy diszfunkciók következménye. Sokféle probléma előfordulhat szervezetünkben, melynek megoldásában véralvadásgátló kezelésre van szükség terápiás vagy kiegészítő jelleggel

Syncumar szedése mellett a normál  INR tartomány 2-3 között jó.

Amennyiben az okot megszűntetjük, a normál tartományt, vérhígítók nélkül is képesek vagyunk fenntartani, megfelelő életmóddal.

Változnunk és változtatnunk kell, elsősorban saját egészségünkhöz való viszonyunkon,mely ÖNTÖRŐDÉST és ÖNSZERETETET feltételez.

 

Az emberi test még akkor is vízhiányossá válhat, ha bőséges vízmennyiség áll a rendelkezésére. Az emberek ugyanis a kor előre haladtával elveszítik szomjúság érzetüket, krónikusan dehidratálttá válnak (állandó jelleggel fennálló vízhiányos állapot).

A vízvesztés következményei:

 

Növekszik a vérsűrűség a káliumkoncentráltság, szomjúság érzet alakul ki. 
Emelkedik a pulzusszám, a szívnek percenként 3-5 ütéssel többet kell végeznie, hogy a sűrűbb vért a sejtekhez pumpálja. 

Nézzük, százalékosan milyen tüneteket okoz a vízhiány

 


1-5% vízveszteségnél:
Szomjúság, türelmetlenség, étvágytalanság,viszketés, bőrpír, emelkedő pulzusszám, émelygés...


6-10%-nál: szédülés, fejfájás, nehézlégzés, végtagok bizsergése,
magas vérsűrűség, nehéz nyálképzés, nehézkes beszéd...


11-20%-nál: izomgörcsök, homályos látás, nyelési nehézség, nagyothallás, fájdalmas vizelés, érzéketlen, ráncos bőr...

 

 


Az emberi szervezet naponta átlagosan 2,5 liter vizet veszít: párolgás (bőr), izzadás: 500 ml, kilélegzett levegő: 350 ml, széklet: 150 ml, vizelet: 1500 ml.
Összesen kb.: 2500 ml naponta.

A bevitel egy átlagos esetben: folyadékok: 1000 ml, táplálék: 1200 ml.

 

 

A tápanyagok elégetése során keletkező víz: 300 ml. Összesen: 2500 ml naponta.
Folyadék bevitel esetén nem csak vízre kell gondolnunk.
Levesek, zöldségfélék, gyümölcsök, gyümölcslé stb...
a táplálékkal felvett vízmennyiség nem elegendő a szervezetünk vízellátásához.
A helyes napi vízbevitel: tiszta víz: 2000 ml, táplálék: 1200 ml, a tápanyagok elégetése során keletkező víz: 300 ml. 
Összesen: 3500 ml naponta.


MINDENKINEK további jó egészséget kívánok! Sz. Éva

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.
 

 

Profilkép





Archívum

Naptár
<< Szeptember >>
<< 2017 >>
Ke Sze Csü Szo Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30